به گزارش "ایثار"، همایش مربیان عقیدتی سیاسی مراکز بسیج وزارتخانه ها و ادارات که صبح امروز 18 شهریور 93 با حضور حجت الاسلام والمسلمین صباغی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج ادارات و وزارتخانه ها، حجت الاسلام والمسلمین گواهی نماینده ولی فقیه در بسیج محمد رسول الله (ص)، سرهنگ فریبرز خزائی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیران عقیدتی نظارتی مراکز، مسوولان و مربیان عقیدتی و سیاسی بسیج ادارات و وزارتخانه ها در موزه شهدا برگزار شد.

سرهنگ خزائی در این همایش با تبریک ایام ذیقعده و دهه کرامت، گفت: به یمن نام مقدس امام رضا(ع) برای رهبر معظم انقلاب که هدایت جهان اسلام و تمام کسانی که در مسیر انسانیت گام بر می دارند را بر عهده دارد، شفای عاجل مسئلت داریم.

وی ادامه داد: مرکز بسیج بنیاد که در مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام وظیفه می کند، مانند سایر مراکز بنیاد یک رسالت مهم بر عهده دارد که این رسالت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است. یکی از مصادیق ترویج این فرهنگ در جامعه نگهداری و نمایش آثار ارزشمند و ماندگار شهداست که در مجموعه موزه شهدا شاهد آن هستیم.

وی اظهار داشت: تمام تلاش ما در بنیاد انجام این وظیفه و گام برداشتن در مسیر فرهنگ ایثار و شهادت است که امیدواریم خداوند در این راه به ما توفیق بیشتر عنایت کند.

در ادامه این نشست حجت الاسلام والمسلمین صباغی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج ادارات و وزارتخانه ها با اشاره به تفاوت بهشتیان و جهنمیان، گفت: آنچه اصحاب نار و جنت را جدا می کند، خلوص است که حضرت علی (ع) نیز در خطبه "همام" نشانه های ظاهری "اصحاب الجنت" را خلوص باطنشان عنوان کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین صباغی ادامه داد: در جهان امروزی کشوری با حاکمیت اسلامی به جز ایران و چند کشور دیگر وجود ندارد و روسای سایر کشورها به اعتقادات مکتبی ملت خود اعتقاد و اعتنایی ندارند.
 
 

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج ادارات و وزارتخانه ها، افزود: خطری که کشورهای اسلامی را تهدید می کند توسط کفر و شرک ایجاد نشده بلکه به واسطه نفاق در دین و حکومت علمای کوته بین عرب ایجاد شده است. نفاق مسلمانان را وارد پرهزینه ترین چالش های بین المللی کرده که ویرانی سوریه، عراق و لبنان یکی از نمونه های بارز آن است.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج ادارات و وزارتخانه ها با اشاره به اینکه نفاق مسلمانان سبب ایجاد مسایل کنونی شده است، گفت: هدف از این امر جلوگیری از پیشرفت مسلمانان و تضمین امنیت رژیم اشغالگر صهیونیستی است، در صورتی که هدف ظاهری، اجرای شریعت پیامبر(ص) توسط عوامی است که از دین رسول خدا هیچ شناختی ندارند.

همایش مربیان عقیدتی سیاسی مراکز بسیج به میزبانی بنیاد شهید و امورایثارگران برگزار شد

حجت الاسلام والمسلمین صباغی ادامه داد: حدیث سلسله الذهب که امام رضا(ع) خطاب به دانشمندان نیشابور فرموده است، می تواند کسانی را که دچار افکار متفرق شده اند دور هم جمع کند.

وی با تاکید بر اینکه قرآن بی ولایت اسلحه ای برای سربازان معاویه خواهد شد، گفت: کشور ما ابراهیم خلیل شده است و در میان آتش و فتنه های اطراف با آرامش نشسته است، چون ما به شرط دوم حدیث سلسله الذهب وفادار مانده ایم.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج ادارات و وزارتخانه ها، گفت: در همایش های عقیدتی بسیج باید کالبد شناسی انجام شود تا مشخص شود ما در مسیر وفاداری و ابراز ارادت به ولایت و تمسک کامل به سقلین تا کجا پیش رفته ایم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اسلام نه دین بی بند و باری است، نه دین حبس عقاید، بلکه برای هر کدام از این موارد خط قرمزهایی در نظر گرفته که باید حتما رعایت شوند.

حجت الاسلام والمسلمین گواهی نماینده ولی فقیه در بسیج محمد رسول الله(ص) نیز در این همایش با تببین جایگاه امامت و رهبری از منظر امام هشتم(ع) با اشاره به اینکه امامت بخش عظیمی از عالم خلقت را در بر گرفته است، گفت: امامت یک اصل و دستور الهی است. امام جانشین خدا، پیغمبر خدا و امیرالمومنین(ع) بر روی زمین است که به تعبیری می توان گفت امام با داشتن اوصاف پیغمبر، وارث اوصیای الهی است.

نماینده ولی فقیه در بسیج محمد رسول الله(ص) خاطرنشان کرد: امامت در حقیقت، زمام دین است و تمام هستی دین ما از امامت است و بدون آن دین ارزشی ندارد، چراکه امامت به مردم حق اظهار نظر جسارت و جرات می دهد. فروعات دین به واسطه امام قبول می شود و امام به واسطه نور خود، مردم را به راه حکمت هدایت می کند.

وی در پایان تاکید کرد: امامت امروز جامعه اسلامی و اطاعت از آن از واجبات است و باید با جدیت دنبال شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوع :
اخبار بسیج , اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , همایش ها , ,